Сюрприз дошкільнятам від другокласників
Під час проведення години спілкування, було організовано трудовий десант на тему “Подарунки молодшим друзям”, де виготовляли чарівні жар-птиці.
Рід, родина, які слова святі…
- Родина, рід, які слова святі…
Шановні гості! Вітаємо Вас на
нашому святі!
(пісня
«Одна калина» заходять діти )
- Родино! Дорога родино!
Що може бути краще в світі цім?
Чим більше дорожить людина
За батьківський і материнський
дім?
Тому й зібралися ми нині
На святі нашім гомінкім,
Щоб поклонитися родині
І побажати щастя всім!
- Гостей дорогих ми вітаємо щиро,
Стрічаємо хлібом, любов’ю і миром!
- Із колосків вкраїнської пшениці ( Батьки)
Прийміть в дарунок нашу паляницю!
(Заносять
коровай)
- Нехай цей хліб, що нагадує вам
рідний дім,
стане символом нашого родинного свята.
- Сьогодні в нас родинне
гарне свято,
Зійшлися мами, тати,
бабусі, дідусі,
Сестрички, братики – усіх
нас так багато!
Нам так хотілось, щоб
зібрались всі.
-
І ось сьогодні ми усі зійшлися,
Поспілкуватися у ці
весняні дні.
Здружитись щоб усі ми
спромоглися,
Побути разом, поспівать
пісні.
-
Тож давайте разом заспіваємо народну українську пісню,
бо ж що це за свято без пісні.
-
Бо це ж чудово як батьки і діти
У свято й будні завжди поруч йдуть.
Сьогодні всім нам можна порадіти,
Що в нас родини дружно так живуть.
-
Сьогодні свято. Пісня хай лунає,
І хай щасливим буде кожен день.
Батьки і діти – і душа співає,
Тож хай лунає більше тих пісень !
-
Моя сім’я і дорога родина -
Це тато,мама, бабця і дідусь,
Сестричка,братик і любов єдина.
І я у них також любити вчусь.
Мені тут тепло, затишно і тихо,
Надійно, світло, радісно завжди.
- Мене в родині оминає лихо,
З усім на світі я біжу сюди.
Чи радість в серденьку буяє,
Чи сльози гіркі ллються із очей.
- Я йду в родину, я ж бо добре знаю,
Як люблять у моїй сім’ї дітей.
Пригорне ніжно матінка дитину,
Положить тато руку на плече.
Я завжди можу спертись на родину,
Тут серце біль тяжкий не обпече.
- Любов, мов сонце, душу зігріває.
Без неї дітям в світі не зрости.
Вона усім в житті допомагає,
І здатна у пітьмі людей вести.
З чим мамину любов нам порівняти ?
Із сонечком, що світло шле й тепло…
Готова мама все для нас віддати,
Щоб дітям добре й сонячно було.
- Чи з зорями її нам порівняти,
Що наче мрії, в небі миготять ?
Матуся й зірку нам готова зняти,
Її на щастя дітям дарувать.
Любов її не має меж – безкрая
І безкорисна, світла й чарівна.
Любові більшої у світі не буває,
Любити може так лише вона.
- Люблю я слово це привітне,
Вклоняюсь, мамо, я тобі,
Нехай завжди для тебе квітнуть
Фіалки сніжно-голубі.
- Матусю рідна, я тебе кохаю,
Бо ти найкраща, матінко моя.
Ти все для мене робиш, я це знаю,
Тож бути доброю у тебе
вчуся я.
І бути мудрою, й таке ж
терпіння мати,
Вродливою я хочу бути, як
і ти.
З шляху правдивого ніколи не звертати,
А прямувати чітко до
мети.
- В сім’ї розпочинається життя дитини,
Тому від мами й тата в
неї все !
Тож усі звички й правила
з родини
Дитя в життя з собою
понесе.
( Пісня « Мама і тато» )
- Бо ж діти, мов пташата у гніздечку,
До маминого туляться тепла
І до татусевого доброго сердечка,
Тож треба, щоб любов в сім’ї жила.
- У мене таточко серйозний і правдивий.
І я таким же бути в нього вчусь.
Ми завжди разом, тому я щасливий.
І труднощів я також не боюсь.
А все робити вчуся так, як тато,
І вже навчивсь ремесел багатьох.
І хоч роботи завжди в нас багато,
Та все здолати можемо ми вдвох.
- Два слова чарівних – лиш мама і тато,
А скільки любові у них і тепла !
Вони для дітей означають багато,
Що щастя іскрилось і радість цвіла.
- Бо тато і мама – це рідні нам люди,
Рідніших у цілому світі нема.
З батьками дитина захищена буде,
І душу дітей не остудить зима.
- Два слова крилатих – і серце радіє !
Й летить наче пташка в ясне майбуття.
Вони нам дали і натхнення, й надію,
Й найбільше у світі – це наше життя !
- Словечко хочу мовити за тата,
Бо він мені порадник, захисник.
- Вчить бути вірним, відданим, дружити
І не підводити ніколи друзів, клас.
Бо щира дружба всіх людей єднає
І робить добрими та чесними людьми
Життя хорошого без дружби не буває,
А в дружбі всі зростемо мудрі ми.
( Пісня « Про дружбу» )
- Любов в сім’ї – для всіх – усіх важливо,
Бо зігріває і лікує нас вона,
Любов земна – це справді дивне диво,
І нам потрібна лиш вона одна.
Це ж від любові квітка зацвітає
І пташки спів у лісі навесні.
І від любові серденько співає,
А дні стають чарівні і ясні.
Усе найкраще в світі від любові!
( Танець «Країна дитинства» )
Сценка
-
Сім’я, родина! Які чудові ці
слова! Скільки любові у них! Сашко, а кого ти відносиш до сім’ї?
-
Я… Ну… Це мама і тато, братик і сестричка, бабуся і
дідусь, також мій папуга Гоша, черепаха Люся, пес Барбос і киця Мурка, а ще…
-
Знаю, знаю, сім’я – це і наш клас. Де ми
разом і вчимось, і відпочива-ємо, і часом сперечаємось. Клас, школа, тут усе
таке рідне, таке знайоме, тут панує затишок і любов.
-
Школа – велика дитяча країна,
В
ній відкривається білий наш світ,
Тут
пізнає себе кожна дитина,
І
відправляється звідси в політ.
-
Нас не можна роз’єднати,
Ми
тепер одна сім’я!
Дружбу
будемо плекати,
А
вчителів шанувати.
(
Пісня « Про вчительку» )
-А
у мене є сестричка,
Зовсім
– зовсім невеличка.
Гратись
я її навчаю
І
без неї так скучаю.
Я
гуляти йду з сестрою,
Скрізь
її беру з собою.
Всі
мої подружки знають
І
сестричку розважають.
Бо
з’явилася дитина
І
побільшала родина.
-
А як ми із братом в родині живемо.
Ви
хочете знати про те?
Вчимося
ми добре і кожен це знає,
Без
знань не підете в життя.
Мене
доброті брат мій рідний навчає
І
мудро веде в майбуття.
-
І хай здоров’я буде у родині,
Щоб радість й сміх
веселий наш дзвенів!
Родині
ми складаєм славу нині,
І
скажемо багато добрих слів.
Бо
все найкраще в світі від родини!
Привітність,
щирість, щедрість, доброта.
-
А з нами разом дідусь і бабуся,
Ну,
словом, повна родина у нас!
Добру
й любові у них я вчуся,
Вони
– чудові, ну, просто – клас!
-
Бабуся казку для нас читає,
Навчає
внуків варити й шити.
Нас
до роботи дідусь привчає
І
вчить онуків, як в світі жити.
(
Пісня « Дідусь і бабуся» )
-
Дідусь і бабуся – поважні люди,
Бо
чесно у світі свій вік прожили.
Бажання
є в нас, щоб скрізь і всюди
Ще
довго з нами вони були.
-
Я про бабусю хочу розказати,
Вона
у нас – це справжня доброта.
Вона
все вміє, шити, готувати,
Хоч
доля у бабусі непроста.
Які
пісні вона для нас співає!
Які
казки приходять з нею в сни!
Вона
історії, легенди різні знає,
А
в погляді її – тепло весни.
-
Він вміє все і все на світі знає,
І
я для дідуся все зроблю!
Він
всіх на світі любить й поважає.
В
походи з нами наш дідусь іде.
-
Я розкажу вам про свого дідуся,
Бо
він у мене справжній трудівник.
І
я у нього працювати вчуся,
Й
тримати слово, як дідусь вже звик.
Тож
з дідусем завжди ми разом всюди,
І
нам удвох і горе - не біда!
( Танець « Батьківщина» )
Вчитель. І ось завершилось наше
родинне свято.
Ми від душі повеселились
всі.
Тож дай вам Бог добра і
сил багато,
Щоб сонце піднімалося в
росі,
Щоб зігрівало вас тепло і
ласка,
А доброта всіх пригортала
вас.
Й життя хай буде, ніби
добра казка.
Живіть усі щасливо! В
добрий час.
( Пісня « Одна калина… » )
До Вашої уваги презентація "Сім'я"
https://drive.google.com/file/d/0B0ugFBhYPVQ7V1BxRFNWS19Kdmc/view?usp=sharingПозакласний захід "Можу допомогти"
Мета:
виховувати поважне ставлення до оточуючих; розвивати позитивні риси характеру;
формувати бажання допомагати людям, природі.
Обладнання: великий
аркуш паперу; частини паперових грибочків.
На дошці записані літери
(О О О Д П М Г А).
ХІД ЗАХОДУ
1.Правило
«правої руки».
2.Уміння
слухати однокласників.
3.Цінувати
думку іншого.
Отже, ми сьогодні поговоримо про
допомогу. Як ви це розумієте?
Напишіть на паперових краплях, чого
ви очікуєте від заняття, про що довідаєтеся, про що будемо міркувати.
Учитель збирає «краплі» і прикріплює на
великий аркуш зверху (у вигляді дощу).
Ось пішов
дощ. А що ж виросте під нашим дощем? Про це ви довідаєтеся згодом.
Учитель роздає дітям текст. Вони читають
його самостійно кілька разів.
Жили-були
двоє мишенят-сусідів — Тимко і Тишко. Одного разу налетів ураган і зруйнував
будиночок Тимка. Засмутився він: тепер ніде йому жити. Побачив Тишко, що
сталося, і пожалів Тимка. «Не засмучуйся, — сказав він,— ми побудуємо тобі
новий будиночок, а поки що живи в мене». Він відвів Тимка до себе додому і
пригостив гарячим чаєм. Наступного дняТимко і Тишко побудували новий
будиночок. Відтоді їхня дружба стала міцнішою. Не забувайте, що потрібно
допомагати одне одному у важку хвилину!
Бесіда
-Що таке
допомога?
-Навіщо
потрібно прагнути допомагати одне одному?
-У чому виявляється допомога?
*******
Так
берись за діло сміло,
Тільки менше говори.
Хоч мале, та добре діло
Кожен день роби, твори!
*****
От, бджола така маленька,
А працює цілий день.
Їй хвилинка дорогенька,
Ще й виспівує пісень.
Розповідь
учителя
Допомагати людям — це означає робити
щось корисне для них. Допомагати — це означає намагатися полегшити людям життя.
Узяти на себе те, чого вони не мають сил зробити самотужки. Але слід пам'ятати,
що допомагати — зовсім не означає тільки догоджати і робити те, що комусь
заманеться.
Дійсна допомога — це коли робиш людям те, що дійсно
потрібно їм, а не просто задовольняєш їхні примхи. Той, хто готовий допомогти,
уважно ставиться до потреб інших людей. Він готовий співробітничати з ними.
Людям часто буває потрібна допомога — і на роботі, і в повсякденному житті.
Багато речей неможливо зробити поодинці. Якщо люди не будуть ставати в нагоді
одне одному, вони не зможуть разом жити й працювати. Хоч
не одразу все вдається,
Дитина все одно береться.
Отак потроху та помалу,
А зробить користі чимало.
І вже дивися, щось уміє,
І вишиває й добре шиє.
І так весь день,часу не гає,
Комусь завжди допомагає.
******
Що маєш зробити сьогодні зроби,
Бо завтра вже буде пізненько.
Почате завжди до кінця доведи,
Щоб вийшло і гарно, й гладенько.
В роботу всю думку і душу вкладай,
І житимеш ти - щасливо!
Прочитайте вислів : «У міру сил
своїх допомагайте людству».
Що означає «у міру своїх сил»?
Хвилинка
відпочинку «Я можу…»
У центрі стає вчитель, ставить руку
на пояс (спочатку праву, потім ліву) і говорить: «Я можу...». Діти стають
поруч, наслідуючи позу вчителя й говорять: «Я теж можу...» Потім ставлять на
пояс другу руку зі словами: «А ще я можу...» Діти знаходять пару відповідно до
своїх можливостей і виконують дії парами.
Висновок
Подивіться, як багато ми можемо
зробити всі разом, а не поодинці!
Гра :»Так чи ні ?»
Чи можна вважати людину такою, яка
хоче допомагати, якщо вона:
-робить щось
корисне для людей;
-робить
домашнє завдання за когось;
-думає, що
вона не в змозі нікому допомогти;
-дає людям
те, що їм дійсно потрібно, а не задовольняє їхніх забаганок;
-не чекає,
коли її проситимуть про допомогу, а сама зрозуміє, хто цього потребує?
Ситуація
«Моя допомога»
(Придумайте ситуацію і те, як ви можете у ній
допомогти)
Дітям
роздають частини паперових грибочків (шапинки й ніжки).
Завдання Напишіть,
що ви будете робити.
Учитель прикріплює до великого
аркуша (під «краплями») грибочки. Потім зачитує висловлювання дітей.
Висновок
Під нашим дощем виросли ось які гриби. Допомога
кожного з вас може дати гарні плоди. Важливо правильно обрати проблему й
розрахувати свої сили. «У міру сил своїх допомагайте людству».
Прислів’я та приказки про працю.
* Як кроква, така й лата,
яка
праця, така й плата.
*
Початок-половина діла, а кінець-ділу вінець.
*
Без охоти немає роботи.
*
Хто дбає, той і має.
*
Праця будує, а лінь марнує.
*
Бджола мала. А й та працює.
* У
невмілого руки не болять.
*
Зробив діло-гуляй сміло.
*
Без труда нема плода.
*****
Роботу
почавши, трудися завжди,
Бо труд-це
велике діло.
Всі справи свої
до кінця доведи.
Закінчив -
гуляй собі сміло!
МЕТА : Виховувати в учнів почуття прекрасного,
любов до природи рідного краю та шанобливе ставлення до неї, вміння бачити і
відчувати її красу.
Хід години спілкування
I.
Організація класу.
Той дивний край, що зветься
Батьківщина –
То найдорожча серденьку земля!
Бо ти вродивсь у незалежній
Україні,
Ти чув солодку пісню солов’я!
А. Ткаченко
II. Актуалізація знань.
1) Скласти слово з
розсипаних складів.
При
ро да (Природа)
III. Повідомлення теми і мети уроку.
2)
Метод «Передбачення»
- Яка тема години спілкування ?
3) Розповідь.
- Рідна природа чарує нас своєю красою в усі пори року. Ми повинні
пишатися,що доля подарувала це диво – чарівну природу.
4)
Бесіда.
-
А що ми відносимо до природи ?
5)
Складання «Асоціативного куща» до слова природа.
6) Бесіда.
-
А що ми у природі можемо почути ?
-
А що побачити ?
- А як людина може впливати на неї ?( Позитивно і негативно )
7)
Заповнення таблиці.
Позитивно
|
Негативно
|
………….
………….
|
…………….
…………….
|
8) Розповідь.
У 1980 році створено у нашій країні Червону книгу. Щороку поповнюється новими видами рослин і тварин. Червоний
колір – це сигнал, який попереджає про небезпеку, який ніби наказує людям « Зупиніться! Подумайте, що робите і до чого
це може призвести! »
Красу природи малювали на полотні,
оспівували у піснях, складали вірші,
прислів’я та приказки.
9) Розповідь віршів.
*****
Моя земля –
Карпат зелених вись,
Де пахнуть
виспілі суниці,
Де у
високім шумі верховіть
Дубам
всміхаються ялиці.
*****
Природо !
Ти наш другий дім,
Колиско
мила, берегине славна.
Щоб нам у
ньому затишно було,
Зусиль
прикласти
Треба нам
немало.
*****
Все на
землі, все треба берегти –
І птаха й
звіра, і оту рослину,
Не чванься
тим, що цар природи ти –
Бо врешті,
ти його частина.
10) Складання й аналіз схеми.
Людина Природа
11) Гра « Треба і не можна ».
*саджати квіти
*
ламати гілки
*
руйнувати павутиння
*
милуватися красою
*
ловити жаб
*
прибирати місце відпочинку
*
ловити метеликів
*
обгороджувати мурашники
12) Конкурс «У світі цікавого»
- Як мухи тримаються на стелі
?
- Чому кажуть, зір як в орла
?
- Хто спить з відкритими
очима ?
- Чи бувають перелітні звірі
?
- Де раки зимують ?
- Хто зі своєї шкіри
вилазить ?
- Має круглі очі, бачить
серед ночі ?
11) Інсценізація екологічної казки.
За густим лісом починається невеликий
луг. Якось у лузі зустрілося двоє квіточок. Привітались, а потім одна і каже :
-
Як тебе звати ?
-
Яснодзвін. А тебе ?
-
Сонцецвіт. Давай будемо
дружити.
-
Давай.
Як це було чудово! Уранці вони разом
прокидалися, зустрічали сонечко та проводжали його за хмарки, танцювали
таночок, коли дув легенький вітер. До них прилітала бджілка трудівниця і брала
нектар.
Та ось сталася біда…
Якось на луг прибігли діти погратися і заманулося їм вирвати ці
квіточки. Не знали діти, що не потрібні польовим квітам кришталеві вази ,
розкішні букети. В’януть вони швидко і тоді
нікого не радують своєю красою.
Засумував луг, посірів, захвилювалася
травичка й інші квіти.
Прилетіла бджілка за нектаром, а Яснодзвона і Сонцецвіта немає.
Розгубилася бджілка – а мед з нектару був
такий особливий. Такий запашний та смачний !
IV. Підсумок години спілкування.
1. Продовжити речення.
На
сьогоднішньому уроці
я дізнався…
я
зрозумів…
я
запам’ятав…
2. Читання віша.
Краса живе в усьому
На землі і в небесах :
В світі сонечка ясного,
У замріяних лісах,
У степу, на хлібній ниві,
Там, де пташка п’є росу…
І, щоб ви були щасливі,
Вчіться
бачити красу.
Немає коментарів:
Дописати коментар