Позакласні заходи

 Сюрприз дошкільнятам від другокласників 
Під час проведення години спілкування, було організовано трудовий десант на тему “Подарунки молодшим друзям”, де виготовляли чарівні жар-птиці.
     

Рід, родина, які слова святі…

- Родина, рід, які слова святі…                 
Шановні гості! Вітаємо Вас на нашому святі!
(пісня «Одна калина» заходять діти )

- Родино! Дорога родино!                       
Що може бути краще в світі цім?
Чим більше дорожить людина
За батьківський і материнський дім?
Тому  й зібралися ми нині
На святі нашім гомінкім,
Щоб поклонитися родині
І побажати щастя всім!

- Гостей дорогих ми вітаємо щиро,
Стрічаємо хлібом, любовю і миром!

- Із колосків вкраїнської пшениці            ( Батьки)
Прийміть в дарунок нашу паляницю!
(Заносять коровай)

- Нехай цей хліб, що нагадує вам рідний дім,
стане символом  нашого  родинного свята.                   


- Сьогодні в нас родинне гарне свято,
Зійшлися мами, тати, бабусі, дідусі,
Сестрички, братики – усіх нас так багато!
Нам так хотілось, щоб зібрались всі.

-         І ось сьогодні ми усі зійшлися,
Поспілкуватися у ці весняні дні.
Здружитись щоб усі ми спромоглися,
Побути разом, поспівать пісні.

-         Тож давайте разом заспіваємо народну українську пісню,
бо ж що це за свято без пісні.                                           

-         Бо це ж чудово як батьки і діти
У свято й будні завжди поруч йдуть.
Сьогодні всім нам можна порадіти,
Що в нас родини дружно так живуть.
-         Сьогодні свято. Пісня хай лунає,
І хай щасливим буде кожен день.
Батьки і діти – і душа співає,
Тож хай лунає більше тих пісень !

-         Моя сімя  і дорога родина -
Це тато,мама, бабця і дідусь,
Сестричка,братик і любов єдина.
І я у них також любити вчусь.
Мені тут тепло, затишно і тихо,
Надійно, світло, радісно завжди.

- Мене в родині оминає лихо,
З усім на світі я біжу сюди.
Чи радість в серденьку буяє,
Чи сльози гіркі ллються із очей.

- Я йду в родину, я ж бо добре знаю,
Як люблять у моїй сімї дітей.
Пригорне ніжно матінка дитину,
Положить тато руку на плече.
Я завжди можу спертись на родину,
Тут серце біль тяжкий не обпече.

- Любов, мов сонце, душу зігріває.
Без неї дітям в світі не зрости.
Вона усім в житті допомагає,
І здатна у пітьмі людей вести.
З чим мамину любов нам порівняти ?
Із сонечком, що світло шле й тепло…
Готова мама все для нас віддати,
Щоб дітям добре й сонячно було.

- Чи з зорями її нам порівняти,
Що наче мрії, в небі миготять ?
Матуся й зірку нам готова зняти,
Її на щастя дітям дарувать.
Любов її не має меж – безкрая
І безкорисна, світла й чарівна.
Любові більшої у світі не буває,
Любити може так лише вона.

- Люблю я слово це привітне,
Вклоняюсь, мамо, я тобі,
Нехай завжди для тебе квітнуть
Фіалки сніжно-голубі.

- Матусю рідна, я тебе кохаю,
Бо ти найкраща, матінко моя.
Ти все для мене робиш, я це знаю,
Тож бути доброю у тебе вчуся я.
І бути мудрою, й таке ж терпіння мати,
Вродливою я хочу бути, як і ти.
З шляху правдивого  ніколи не звертати,
А прямувати чітко до мети.

- В сімї розпочинається життя дитини,
Тому від мами й тата в неї все !
Тож усі звички й правила з родини
Дитя в життя з собою понесе.
( Пісня « Мама і тато» )

- Бо ж діти, мов пташата у гніздечку,
До маминого туляться тепла
І до татусевого доброго сердечка,
Тож треба, щоб любов в сімї жила.

- У мене таточко серйозний і правдивий.
І я таким же бути в нього вчусь.
Ми завжди разом, тому я щасливий.
І труднощів я також не боюсь.
А все робити вчуся так, як тато,
І вже навчивсь ремесел багатьох.
І хоч роботи завжди в нас багато,
Та все здолати можемо ми вдвох.

- Два слова чарівних – лиш мама і тато,
А скільки любові у них і тепла !
Вони для дітей означають багато,
Що щастя іскрилось і радість цвіла.

- Бо тато і мама – це рідні нам люди,
Рідніших у цілому світі нема.
З батьками дитина захищена буде,
І душу дітей не остудить зима.

- Два слова крилатих – і серце радіє !
Й летить наче пташка в ясне майбуття.
Вони нам дали і натхнення, й надію,
Й найбільше у світі – це наше життя !
- Словечко хочу мовити за тата,
Бо він мені порадник, захисник.

- Вчить бути вірним, відданим, дружити
І не підводити ніколи друзів, клас.
Бо щира дружба всіх людей єднає
І робить добрими та чесними людьми
Життя хорошого без дружби не буває,
А в дружбі всі зростемо мудрі ми.
( Пісня « Про дружбу» )

- Любов в сімї – для всіх – усіх важливо,
Бо зігріває і лікує нас вона,
Любов земна – це справді дивне диво,
І нам потрібна лиш вона одна.
Це ж від любові квітка зацвітає
І пташки спів у лісі навесні.
І від любові серденько співає,
А дні стають чарівні і ясні.
Усе найкраще в світі від любові!
( Танець «Країна дитинства» )

Сценка
-         Сімя, родина! Які чудові ці слова! Скільки любові у них! Сашко, а кого ти відносиш до сімї?
-         Я… Ну… Це мама і тато, братик і сестричка, бабуся і дідусь, також мій папуга Гоша, черепаха Люся, пес Барбос і киця Мурка, а ще…
-         Знаю, знаю, сімя – це і наш клас. Де ми разом і вчимось, і відпочива-ємо, і часом сперечаємось. Клас, школа, тут усе таке рідне, таке знайоме, тут панує затишок і любов.
-         Школа – велика дитяча країна,
В ній відкривається білий наш світ,
Тут пізнає себе кожна дитина,
І відправляється звідси в політ.
- Нас не можна розєднати,
Ми тепер одна сімя!
Дружбу будемо плекати,
А вчителів шанувати.
( Пісня « Про вчительку» )

-А у мене є сестричка,
Зовсім – зовсім невеличка.
Гратись я її навчаю
І без неї так скучаю.
Я гуляти йду з сестрою,
Скрізь її беру з собою.
Всі мої подружки знають
І сестричку розважають.
Бо зявилася дитина
І побільшала родина.

-         А як ми із братом в родині живемо.
Ви хочете знати про те?
Вчимося ми добре і кожен це знає,
Без знань не підете в життя.
Мене доброті брат мій рідний навчає
І мудро веде в майбуття.

-         І хай здоровя буде у родині,
Щоб радість й сміх веселий  наш дзвенів!
Родині ми складаєм славу нині,
І скажемо багато добрих слів.
Бо все найкраще в світі від родини!
Привітність, щирість, щедрість, доброта.

-         А з нами разом дідусь і бабуся,
Ну, словом, повна родина у нас!
Добру й любові у них я вчуся,
Вони – чудові, ну, просто – клас!

-         Бабуся казку для нас читає,
Навчає внуків варити й шити.
Нас до роботи дідусь привчає
І вчить онуків, як в світі жити.
( Пісня « Дідусь і бабуся» )

-         Дідусь і бабуся – поважні люди,
Бо чесно у світі свій вік прожили.
Бажання є в нас, щоб скрізь і всюди
Ще довго з нами вони були.

-         Я про бабусю хочу розказати,
Вона у нас – це справжня доброта.
Вона все вміє, шити, готувати,
Хоч доля у бабусі непроста.
Які пісні вона для нас співає!
Які казки приходять з нею в сни!
Вона історії, легенди різні знає,
А в погляді її – тепло весни.

-         Він вміє все і все на світі знає,
І я для дідуся все зроблю!
Він всіх на світі любить й поважає.
В походи з нами наш дідусь іде.

-         Я розкажу вам про свого дідуся,
Бо він у мене справжній трудівник.
І я у нього працювати вчуся,
Й тримати слово, як дідусь вже звик.
Тож з дідусем завжди ми разом всюди,
І нам удвох і горе - не біда!
( Танець « Батьківщина» )

                       Вчитель. І ось завершилось наше родинне свято.
Ми від душі повеселились всі.
Тож дай вам Бог добра і сил багато,
Щоб сонце піднімалося в росі,
Щоб зігрівало вас тепло і ласка,
А доброта всіх пригортала вас.
Й життя хай буде, ніби добра казка.
Живіть усі щасливо! В добрий час.

( Пісня « Одна калина… » )


До Вашої уваги презентація "Сім'я"

https://drive.google.com/file/d/0B0ugFBhYPVQ7V1BxRFNWS19Kdmc/view?usp=sharing


Позакласний захід "Можу допомогти"
Мета: виховувати поважне ставлення до оточуючих; розвивати позитивні риси характеру; формувати бажання допомагати людям, природі.
Обладнання: великий аркуш паперу; частини паперових грибочків.

На дошці записані літери (О О О Д  П М Г А).
ХІД ЗАХОДУ
1.Правило «правої руки».
2.Уміння слухати однокласників.
3.Цінувати думку іншого.
Слово вчителя. Складіть із літер слово. Вийшло - «допомога».
Отже, ми сьогодні поговоримо про допомогу. Як ви це розумієте?
Напишіть на паперових краплях, чого ви очікуєте від заняття, про що довідаєтеся, про що будемо міркувати.
Учитель збирає «краплі» і прикріплює на великий аркуш зверху (у вигляді дощу).
Ось пішов дощ. А що ж виросте під нашим дощем? Про це ви довіда­єтеся згодом.
Учитель роздає дітям текст. Вони читають його самостійно кілька разів.
    Жили-були двоє мишенят-сусідів — Тимко і Тишко. Одного разу налетів ураган і зруйнував будиночок Тимка. Засмутився він: тепер ніде йому жити. Побачив Тишко, що сталося, і пожалів Тимка. «Не засмучуй­ся, — сказав він,— ми побудуємо тобі новий будиночок, а поки що живи в мене». Він відвів Тимка до себе додому і пригостив гарячим чаєм. Наступ­ного дняТимко і Тишко побудували новий будиночок. Відтоді їхня друж­ба стала міцнішою. Не забувайте, що потрібно допомагати одне одному у важку хвилину!
Бесіда
-Що таке допомога?
-Навіщо потрібно прагнути допомагати одне одному?
-У чому виявляється допомога?
*******
                                                                        Так берись за діло сміло,
Тільки менше говори.
Хоч мале, та добре діло

Кожен день роби, твори!
*****
От, бджола така маленька,
А працює цілий день.
Їй хвилинка дорогенька,
Ще й виспівує пісень.

Розповідь учителя
Допомагати людям — це означає робити щось корисне для них. Допомагати — це означає намагатися полегшити людям життя. Узяти на себе те, чого вони не мають сил зробити самотужки. Але слід пам'ятати, що допомагати — зовсім не означає тільки дого­джати і робити те, що комусь заманеться.
Дійсна допомога — це коли робиш людям те, що дійсно потрібно їм, а не просто задовольняєш їхні примхи. Той, хто готовий допомогти, уважно ставиться до потреб інших людей. Він готовий співробітничати з ними. Людям часто буває потрібна допомо­га — і на роботі, і в повсякденному житті. Багато речей неможливо зробити поодинці. Якщо люди не будуть ставати в нагоді одне одному, вони не змо­жуть разом жити й працювати. Хоч не одразу все вдається,
Дитина все одно береться.
Отак потроху та помалу,
А зробить користі чимало.
І вже дивися, щось уміє,
І вишиває й добре шиє.
І так весь день,часу не гає,
Комусь завжди допомагає.
******
Що маєш зробити сьогодні зроби,
Бо завтра вже буде пізненько.
Почате завжди до кінця доведи,
Щоб вийшло і гарно, й гладенько.
В роботу всю думку і душу вкладай,
І житимеш ти - щасливо!

Прочитайте вислів : «У міру сил своїх допомагайте люд­ству».
 Що озна­чає «у міру своїх сил»?
    Хвилинка відпочинку «Я можу…»
У центрі стає вчитель, ставить руку на пояс (спочатку праву, потім ліву) і говорить: «Я можу...». Діти стають поруч, наслідуючи позу вчителя й гово­рять: «Я теж можу...» Потім ставлять на пояс другу руку зі словами: «А ще я можу...» Діти знаходять пару відповідно до своїх можливостей і викону­ють дії парами.
     Висновок
Подивіться, як багато ми можемо зробити всі разом, а не поодинці!
     Гра :»Так чи ні ?»
Чи можна вважати людину такою, яка хоче допомагати, якщо вона:
-робить щось корисне для людей;
-робить домашнє завдання за когось;
-думає, що вона не в змозі нікому допомогти;
-дає людям те, що їм дійсно потрібно, а не задовольняє їхніх забаганок;
-не чекає, коли її проситимуть про допомогу, а сама зрозуміє, хто цього потребує?
    Ситуація «Моя допомога»
(Придумайте ситуацію і те, як ви можете у ній допомогти)
Дітям роздають частини паперових грибочків (шапинки й ніжки).
   Завдання Напишіть, що ви будете робити.
Учитель прикріплює до великого аркуша (під «краплями») грибочки. Потім зачитує висловлю­вання дітей.
   Висновок
Під нашим дощем виросли ось які гриби. Допомога кожного з вас може дати гарні плоди. Важливо правильно обрати проблему й розрахувати свої сили. «У міру сил своїх допомагайте людству».
Прислівя та приказки про працю.
 * Як кроква, така й лата,
яка праця, така й плата.
* Початок-половина діла, а кінець-ділу вінець.
* Без охоти немає роботи.
* Хто дбає, той і має.
* Праця будує, а лінь марнує.
* Бджола мала. А й та працює.
* У невмілого руки не болять.
* Зробив діло-гуляй сміло.
* Без труда нема плода.
*****
Роботу почавши, трудися завжди,
Бо труд-це велике діло.
Всі справи свої до кінця доведи.
Закінчив - гуляй собі сміло!


ТЕМА :  Краса природи рідного краю.
МЕТА :   Виховувати в учнів почуття прекрасного, любов до природи рідного краю та шанобливе ставлення до неї, вміння бачити і відчувати її красу.

                                          Хід години спілкування

I.                  Організація класу.

Той дивний край, що зветься Батьківщина –
То найдорожча серденьку земля!
Бо ти вродивсь у незалежній Україні,
Ти чув солодку пісню соловя!
                                                 А. Ткаченко
II. Актуалізація знань.

            1) Скласти слово з розсипаних складів.

                           При
              ро                        да                 (Природа)

III. Повідомлення теми і мети уроку.

               2) Метод «Передбачення»

             - Яка тема години спілкування ?
             3) Розповідь.
               - Рідна природа чарує нас своєю красою в усі пори року. Ми повинні пишатися,що доля подарувала це диво – чарівну природу.
               4) Бесіда.
               - А що ми відносимо до природи ?
               5) Складання «Асоціативного куща» до слова природа.
               6) Бесіда.
                      - А що ми у природі можемо почути ?
                      - А що побачити ?
                    - А як людина може впливати на неї ?( Позитивно і          негативно )
                        7) Заповнення таблиці.

Позитивно
Негативно
………….
………….
…………….
…………….
                    8) Розповідь.
          У 1980 році створено у нашій країні Червону книгу. Щороку поповнюється новими видами рослин і тварин. Червоний колір – це сигнал, який попереджає про небезпеку, який ніби наказує людям   « Зупиніться! Подумайте, що робите і до чого це може призвести! »
          Красу природи малювали на полотні, оспівували  у піснях, складали вірші, прислів’я та приказки.

            9) Розповідь віршів.
*****
Моя земля – Карпат зелених вись,
Де пахнуть виспілі суниці,
Де у високім шумі верховіть
Дубам всміхаються ялиці.
                                                        *****
Природо ! Ти наш другий дім,
Колиско мила, берегине славна.
Щоб нам у ньому затишно було,
Зусиль прикласти
Треба нам немало.

*****
Все на землі, все треба берегти –
І птаха й звіра, і оту рослину,
Не чванься тим, що цар природи ти –
Бо врешті, ти його частина.
      
10) Складання й аналіз схеми.
    Людина                   Природа

11) Гра « Треба і не можна ».
        *саджати квіти
        * ламати гілки
          * руйнувати павутиння
          * милуватися красою 
          * ловити жаб
          * прибирати місце відпочинку
          * ловити метеликів
          * обгороджувати мурашники

12) Конкурс «У світі цікавого»
        - Як мухи тримаються на стелі ?
         - Чому кажуть, зір як в орла ?
         - Хто спить з відкритими очима ?
         - Чи бувають перелітні звірі ?
         - Де раки зимують ?
         - Хто зі своєї шкіри вилазить ?
          - Має круглі очі, бачить серед ночі ? 

11) Інсценізація екологічної казки.
      За густим лісом починається невеликий луг. Якось у лузі зустрілося двоє квіточок. Привітались, а потім одна і каже :
-         Як тебе звати ?
-         Яснодзвін. А тебе ?
-         Сонцецвіт. Давай будемо дружити.
-         Давай. 

    Як це було чудово! Уранці вони разом прокидалися, зустрічали сонечко та проводжали його за хмарки, танцювали таночок, коли дув легенький вітер. До них прилітала бджілка трудівниця і брала нектар.

     Та ось сталася біда…
      Якось на луг прибігли  діти погратися і заманулося їм вирвати ці квіточки. Не знали діти, що не потрібні польовим квітам кришталеві вази , розкішні букети. Вянуть вони швидко і тоді нікого не радують своєю красою. 
      Засумував луг, посірів, захвилювалася травичка й інші квіти.
Прилетіла бджілка  за нектаром, а Яснодзвона і Сонцецвіта немає.
     Розгубилася бджілка – а мед з нектару був такий особливий. Такий запашний та смачний !

IV. Підсумок години спілкування.

     1. Продовжити речення.
         На сьогоднішньому уроці
                                я дізнався…
                                  я зрозумів…
                                  я запамятав…

     2. Читання віша.
Краса живе в усьому
На землі і в небесах :
В світі сонечка ясного,
У замріяних лісах,
У степу, на хлібній ниві,
Там, де пташка пє росу…
І, щоб ви були щасливі,
Вчіться бачити красу.

Немає коментарів:

Дописати коментар